תלמידים בעלי לקויות למידה כגון הפרעת קשב וריכוז, אינם חסומים מללמוד מתמטיקה. אמנם, אין ספק שהאתגר שלהם הוא קשה יותר משל חבריהם ה"רגילים", אך בכיבוש הצלחות במתמטיקה יש עבור תלמידים אלה רווח כפול – הן בתחום הלימודי והן מבחינה אישית, לבניית תחושת המסוגלות העצמית.

מה זה כולל?

עבור תלמידים כאלה ניתן ליצור מסגרת של מפגשים אישיים שהם מעבר לשיעור פרטי – ליווי אישי בהבנת החומר, במיומנויות ארגון והתארגנות, בבניית הביטחון העצמי וההערכה העצמית ובלמידה בקצב האישי של התלמיד בהתאם ליכולותיו האישיות תוך היצמדות ככל הניתן למצבו ביחס לכיתה.

איך זה עובד?

המוטו המנחה הוא "דע את עצמך" – לכולנו יש מגבלות, לא כל אחד מתאים ללמוד 5 יחידות בגיל ההתבגרות. בתוך תהליך הלמידה שזור תהליך בו בתלמיד לומד להכיר במגוון יכולותיו ובאיכויות השונות שלהן. נקודות חוזק ונקודות חולשה, תוך התמקדות בהתגברות על נקודות החולשה או למידת שיטות לעקיפה שלהן.

אז איפה הקאטץ'?

לאורך זמן, תהליך זה הופך להיות משמעותי מאד עבור התלמיד. יחד עם זאת נדרשת בו התמדה, סבלנות ועקשנות. זוהי דרך פתלתלה ובה עליות ומורדות, הליווי האישי נועד להקל על הדרך, לספק תמיכה הולכת ופוחתת עד לשחרור מוחלט מהצורך בו.
דע את עצמך – זו הזמנה לזנוח את הדעה הישנה, את כל מה שאמרו לכם שאתם יכולים או לא יכולים, ולהעיז לצאת למסע של גילוי עצמי דרך הלימוד.

אוקיי, אז איך מתקדמים?

מה שמתאים לכם – כל דרך אפשרית:

בטלפון: 054-7823684
בפייסבוק: מתמטי.קום

או דרך טופס יצירת הקשר: